Mérés-értékelés, az Országos Kompetenciamérés az iskolában (2010. május)

Mérés-értékelés, az Országos Kompetenciamérés az iskolában. Az eredmények értelmezése, okfeltáró háttérvizsgálatok tervezése és intézményi szintű kompetenciafejlesztés.
OKM-4/215/2009
Mátyás Király Gyógyszálloda, 4200 Hajdúszoboszló, Mátyás Király sétány 17.
2010.05.07-2010.05.09.
színvonal = Milyennek ítéli meg a szakmai továbbképzés szinvonalát?, érthetőség = Mennyire voltak érthetőek, követhetőek az előadások? gyakorlat = Mennyire segítették a megértést a gyakori feladatok?hasznosíthatóság = Mennyire találja hasznosíthatónak a tanultakat? szervezés = Mennyire volt elégedett a tanfolyam szervezésével, lebonyolításával?

Mi a véleménye a továbbképzéshez kapott segédanyagokról? /Papír alapú; elektronikus formában kapott/

  • Használható
  • Mindkettő jó volt

Mi a véleménye az akkreditált pedagógus-továbbképzés időbeosztásáról?

  • Megfelelő

Milyennek találta az akkreditált pedagógus-továbbképzés követelményeit, mennyire voltak egyértelműek, teljesíthetőek?

  • Teljesen egyértelműek
  • Teljesíthetőek

Mi az, amit hiányolt a továbbképzés tartalmából és/vagy munkamódszeréből?

  • Nem volt ilyen.

Mi az, amit feleslegesnek tartott a továbbképzés tartalmában és/vagy munkamódszerében?

  • A történeti áttekintést


Ha van további megjegyzése, kérése, javaslata a továbbképzéssel kapcsolatban, kérjük, írja le!

  • Jó hangulat volt. Közvetlen megbeszélés volt. Sokminden előjött, ami máskor nem jött volna ki.
  • Sok közös problémát megbeszéltünk. Jó volt a hangulat, jól éreztem magam.

Milyen további témákban szervezett továbbképzésen venne részt szívesen?

Vélemény, hozzászólás?